Het kan zijn dat u niet tevreden bent over het product of dienstverlening van Premiumbikes. Wij willen u vragen dit zo snel als mogelijk te melden, zodat we kunnen kijken wat er aan de hand is. Dat geeft ons de mogelijkheid een oplossing te zoeken of de fout te herstellen en onze dienstverlening te verbeteren.
Waar kunt u een klacht indienen?
U kunt altijd een officiële schriftelijke klacht indienen bij Premiumbikes via e-mailbericht of via een brief. Na ontvangst van uw klacht sturen wij u binnen 14 werkdagen een ontvangstbevestiging en informatie over de verdere procedure.
U kunt uw brief sturen naar:
Premiumbikes
Slinge 139, 3085 ER Rotterdam
Nederland
Of een e-mail sturen naar:
Wij stellen het echter op prijs om de klacht in eerste instantie met een medewerker van Premiumbikes te bespreken voor een oplossing. Als dat niet lukt, vraag dan naar zijn/haar leidinggevende om de klacht te bespreken en op te lossen.
- Bellen met de Premiumbikes klantenservice tel: 010 210 32 54
- Per e-mail: [email protected]